ettlitetknyte.blogg.se

Graviditeten och livet när vår lilla Noam kom till världen

Mammaträffar och bebissnack

Publicerad 2015-05-05 20:34:42 i

Nu har det varit riktigt lugnt ett tag. Noam och jag har mest varit hemma och även promenaderna har halkat efter. Skulle gärna vilja träna/röra på mig mer,  men jag orkar verkligen inte.  Mitt huvud säger nej. Det som gjort det hela svårare är även att jag har varit så galet sötsugen de senaste dagarna, men tror det beror mycket på att energin är så låg. 

Har kommit fram till att både jag och Noam blir så galet uttråkade av att bara vara hemma.  Så känns skönt att komma iväg både imorgon och på fredag.  Tror även energin kommer komma tillbaka med en nöjd bebis. Så med lite solsken på himlen ska jag satsa på långpromenader till helgen :) 

Nästa vecka fyller man 27 och kommer fira både på onsdagen och torsdagen,  så måste träna på ordentligt så man kan njuta lite med god mat och några glas vin.  Även lite sötsaker kanske slinker ner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela