ettlitetknyte.blogg.se

Graviditeten och livet när vår lilla Noam kom till världen

Ännu en helg förbi

Publicerad 2015-05-10 20:29:02 i

Nu är ännu en helg förbi och vi är snart inne i mitten av maj redan. Detta innebär inte bara firande av min födelsedag 🎂 Woop woop 🎉 utan även att det bara är en månad kvar till vi flyttar till vårt radhus.  Grillningar,  lek i trädgård och även känslan av att faktiskt få plats hela familjen. Så skönt. 

På onsdag så ska ett tjejgäng ut och äta och dricka gott.  Ska njuta fullt ut och låta mig bli firad ordentligt. Mamma och Kaj kommer ner på onsdagskvällen och håller Henrik sällskap medan jag slår klackarna i taket. Sedan blir det middag hemma med tre rätters middag. Var längesen jag längtade så mycket efter att bli firad. Kanske beror på att man aldrig hinner med sig själv längre och att jag nu får chansen :) Är väl inget fel med att vilja luta sig tillbaka och låta all uppmärksamhet vara på mig lite... Hehe 

Noam utvecklas fortare och fortare nu känns det som. Han sitter och klappar händerna (så bra som en bebis kan klappa händerna) när jag sjunger "klappa händerna när du är riktigt glad" 👏 och blir superlycklig när han lyckas. Han tar sig även upp överallt och kom gående in i köket idag med sin lära-gå-vagn,  så får se om han tar steget att gå själv snart. Är så härligt att han har drivet och är så orädd. Han kommer gå långt vår Lille gosse 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela