ettlitetknyte.blogg.se

Graviditeten och livet när vår lilla Noam kom till världen

Viktväktarna - sommar 2015

Publicerad 2015-02-23 11:28:48 i

Nu har det gått ca 2 månader sedan jag började med viktväktarna och är hur böjd som helst. 
Har testat flera olika dieter innan,  men det man har gått ner har man gått upp igen.  Plus att det bara varit perioder och man sedan återgått till det vanliga. Nu får jag äta vad jag vill så länge jag håller mig till mina poäng. Varje sak jag äter har en viss poäng. 

Vågen visar nu -10 kg och ska ner ytterligare 12 kg till sommaren hade jag tänkt.  Så nu kör vi 💪👏👍 
Den högra bilden är tagen strax efter förlossningen och den vänstra nytagen. 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2015-02-23 13:25:28

Bra jobbat gumman <3 Du är snygg oavsett - det viktigaste är att du mår bra! Kram

Svar:
Familjen Stjernhammar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela