ettlitetknyte.blogg.se

Graviditeten och livet nÀr vÄr lilla Noam kom till vÀrlden

spadag med mammorna 🍾

Publicerad 2015-04-09 20:21:26 i

PĂ„ lördag Ă€r det en efterlĂ€ngtad dag 😊 Vi har planerat in en spadag med mammagruppen. Först ska vi pĂ„ spa pĂ„ dagen och sedan Ă€r bord bokat pĂ„ restaurang pinchos. Jag kan inte annat Ă€n att kĂ€nna en viss oro och en slags skuld dock (lĂ€s tidigare inlĂ€gg),  men framförallt sĂ„ Ă€r jag orolig för att Noam ska mĂ„ dĂ„ligt. Han Ă€r som sagt vĂ€ldigt mammig och mĂ€rkte det otroligt tydligt idag nĂ€r jag bad Henrik lĂ€gga om honom. Han Ă€r tĂ€ppt i nĂ€san och jag tror det Ă€r mest dĂ€rför han vaknar,  men Ă€ven för att han drömmer. Oavsett om det Ă€r jag eller Henrik som lĂ€gger om honom sĂ„ lugnar han iallafall ner sig nĂ€r jag lĂ€gger mig bredvid honom. IkvĂ€ll bad jag Henrik försöka och han eskalerade direkt. SĂ„ hoppas hoppas hoppas att det kommer gĂ„ bra pĂ„ lördag. FĂ„r magont bara jag tĂ€nker pĂ„ att han ska ligga och skrika sig till sömns...

VIKTEN 
Skrev ju att jag va lite orolig gĂ€llande all pĂ„skmat (dvs godis ...Hmhm). Till min stora förvĂ„ning sĂ„ visade vĂ„gen -0.5 kg. SĂ„ mĂ„let om att behĂ„lla vikten nĂ„ddes 👍



IgĂ„r var vi pĂ„ naturhistoriskamuseet och det gick oförskĂ€mt bra med Noam. Han höll sig lugn i vagnen hela tiden och tittade runt pĂ„ alla djuren. SĂ„ blir nog fler av sĂ„dana hĂ€r utflykter för att underhĂ„lla bebis đŸ‘¶ 👣 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2015-04-10 22:10:02

Oh vad gott med Pinchos! Njut av god mat sÄ kommer du vara utvilad och glad mamma pÄ söndag nÀr lillen vaknar :) <3

Svar:
Familjen Stjernhammar

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela